هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

فسقلی 2 ما

اولین یلدا

عمو مرزبان و عمو روح الله برای دیدنت اومدن و شب یلدا رو پیش ما بودن. از اونجا که خبری از کیک تولدت نشد من و بابا خودمون دست بکار شدیم و برات توی شب یلدا جشن گرفتیم و یه فال خوشگل هم برات گرفتم شب خیلی خوشی بود فقط خاطره سال گذشته و اینکه امسال دیگه بابابزرگ بینمون نبود ناراحتمون کرد و برای همین هیچکی حاضر نبود فال بگیره. فقط خاله فاطمه فال گرفت برای دسته جمعمون.
30 آذر 1396

چکاپ مجدد تیروئید

امروز دوباره برای چکاپ تیروئید رفتیم مرکز بهداشت با بابایی و مادری و سایدا .خوشبختانه حرفشون درست بود و ما خیلی عجله کردیم فقط خدا بهت رحم کرد حالا تیروئیدت شده بود1.3 که رنج طبیعی اینجا 5 هستش. بچه ها که به دنیا میان ممکنه به علت بعضی عوامل آزمایش تیروئیدشون که تا 72 ساعت بعد از تولدشون انجام میشه بالا نشون بده که باید توی 13 روزگی مجدد این آزمایش تکرار بشه که اگه اون موقع هم بالا بود معرفی میشی به دکتر غدد جهت بررسی بیشتر و توی این زمان باید هیچ کاری انجام ندی که ما نمیدونستیم
25 آذر 1396

اولین قد و وزن بعد از تولد

امروز برای اولین بار بردیمت مرکز بهداشت تا قد و وزنت رو اندازه بگیریم و چکاپ های اولیه رو انجام بدیم دو تاییمون. وزنت 3:550 قدت:53.5 دورسر:36.5 راستی امروز با بابا برای اولین با رفتی حموم و بابا و سایدا تمیز حمومت دادن. تازه امروز هم تونستی گردنتو بگیری بالا و سرتو نگه داری.
23 آذر 1396

چکاپ مجدد تیروئید

 باید 13 روز بعد از تولدت برای چکاپ مجدد تیروئید به مرکز بهداشت مراجعه می کردیم امروز که بردیمت اونجا به شدت عصبانی شدند که چرا ما به تو قرص دادیم و گفتن حالا که 3 تا نصفه خورده سریع قطع بشه و و باید چند روز دیگه مجدد بیارینش آزمایش و نباید ما این کار رو می کردیم چون ممکنه اصلا مشکل تیروئید نداشته باشی و برای همین گفتن باید مجددا بررسی بشه. خیلی نارحت شدم چون عجله کردم برات و نباید اینقدر استرس میداشتم .
21 آذر 1396

گرفتن شناسنامه

امروز بابا تونست بره برات شناسنامه ات رو بگیره و از امروز رسما شدی آقا هیراد ما . ولی خوب از مرکز بهداشت زنگ زده بودن که تیروئیدت بالا نشون داده نزدیک 7/3 و باید مجددا برای چکاپ مراجعه کنیم. من که خیلی حالم بد شد و متاسفانه از وقتی که این گوشی و اینترنت شده جزء زندگی مردم سریع رفتم توی اینترنت و همش مطالب وحشتناکی راجع به کم کاری تیروئید و عوارضش خوندم. بابا که نگرانی منو دید تصمیم گرفت که تو رو ببریم دکتر و دکتر هم سریع برات قرص نوشت اولش گفت باید آزمایش بدی بعد شروع کنی خوردن قرص روزی نصف یک عدد. برات داروی نفخ هم نوشت.
18 آذر 1396

افتادن بند ناف

امروز بابا برات گوسفند قربونی کرد و مهمونی داد. مادربزرگ و پدربزرگ و عمه و دایی هم اومدن. عصرش ساعت 5 که مادری خواست پوشکتو عوض کنه بند نافت افتاد و سریع روش حنا ریختیم. حالا دیگه پوشک کردنت خیلی راحته و دیگه اذیت نمیشی.
17 آذر 1396

اولین حمام

امروز روز میلاد پیامبر و مادری به همین خاطر امروز رو برای اولین حمومت انتخاب کرد و امروز بردیمت حموم همش خواب بودی و انگار نه انگار سایدا دوست داشت بیاد و خودش حمومت بده ,خیلی دوست داره .
15 آذر 1396
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی 2 ما می باشد